Dotyczy Klientów instytucjonalnych oraz nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.
Warunki ogólne
- Na niżej określonych warunkach KŁOS Nowoczesne Technologie Bankowe sp. z o.o. („Gwarant") udziela Nabywcy gwarancji jakości na produkt zakupiony u Gwaranta i zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wady produktu (jego naprawy) w terminie określonym poniżej.
- Gwarancja jakości wyłącza uprawnienia Nabywcy z tytułu rękojmi wg przepisów o rękojmi przy sprzedaży (art. 556 i n. kc), jak również nie podlega przeniesieniu przez Nabywcę poprzez przelew (cesję) praw ani w inny sposób (np. drogą sukcesji).
- W razie stwierdzenia nieprawidłowej pracy produktu, przed oddaniem go do serwisu Gwaranta, należy upewnić się, czy wszystkie czynności związane z jego obsługą zostały wykonane zgodnie z instrukcją obsługi dołączoną do produktu.
- Przed złożeniem zawiadomienia Gwaranta o wystąpieniu wady produktu, o którym mowa poniżej, zaleca się telefoniczną konsultację z serwisowym centrum obsługi klienta pod numerem +48 (22) 722 86 91, w celu oceny przez konsultantów Gwaranta potrzeb dotyczących sposobu usunięcia wady produktu.
- W celu zawiadomienia Gwaranta o wystąpieniu wady produktu lub potrzeby jego konserwacji, prosimy dokonywać zgłoszeń za pomocą elektronicznego formularza, albo za pomocą faksu na nr +48 (22) 863 23 79, poprzez przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia wady.
- W formularzu zgłoszenia wady Nabywca produktu zamieszcza co najmniej jej dokładny opis, a także wskazuje adres, telefon oraz imię i nazwisko osoby do kontaktu w sprawach związanych z naprawą produktu.
- Nabywca może dochodzić swoich praw z tytułu udzielonej gwarancji jakości pod warunkiem, że przedstawi Gwarantowi prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną oraz fakturę wystawioną przez Gwaranta, bądź jedynie fakturę, jeśli przy sprzedaży nie wystawiono karty gwarancyjnej.
- Karta gwarancyjna i/albo faktura (jeśli przy sprzedaży nie wystawiono karty gwarancyjnej) są jedynymi dokumentami, na podstawie, których Nabywca może dochodzić swoich praw na terenie Polski z tytułu udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie produkty zakupione na terenie Polski.
- Do każdego produktu wystawiany jest tylko jeden egzemplarz karty gwarancyjnej w chwili odbioru urządzenia przez Nabywcę. Jeśli przy sprzedaży nie wystawiono karty gwarancyjnej adnotację dotyczącą uprawnień Nabywcy z tytułu gwarancji jakości zawiera faktura wystawiona przez Gwaranta.
- Karta gwarancyjna bez wpisanego poprawnie modelu i numeru seryjnego produktu jest nieważna. Jakiekolwiek zmiany, zamazania lub wytarcia powyższych danych w karcie gwarancyjnej lub wystawionej przez Gwaranta fakturze, powodują utratę praw Nabywcy z tytułu gwarancji.
- KŁOS Nowoczesne Technologie Bankowe sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie produktu zgodnie z warunkami techniczno - eksploatacyjnymi zawartymi w instrukcji obsługi produktu. Naprawa gwarancyjna obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
- Gwarancja jakości obejmuje okres 12 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu zdawczo –odbiorczego produktu, a jeśli Gwarant i Nabywca odstąpili od sporządzenia protokołu, termin liczony jest od daty odbioru produktu przez Nabywcę.
- Termin naprawy wynosi do 21 dni liczonych od dnia zgłoszenia wady przez Kupującego. W wyjątkowych wypadkach związanych z koniecznością sprowadzenia części zamiennych, bądź ze szczególnie skomplikowaną, trudną do usunięcia lub zdiagnozowania wadą, czas naprawy może ulec wydłużeniu.
- Nabywca zobowiązany jest dostarczyć produkt na adres Kłos sp. z o.o. Mościska ul. Chabrowa 32, 05-080 Izabelin, w opakowaniu fabrycznym lub innym, zabezpieczającym produkt przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w czasie transportu.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub uszkodzenie produktu powstałe w wyniku nieprawidłowego przygotowania produktu do transportu, w związku z dostarczeniem produktu przez Nabywcę do siedziby Gwaranta.
- Gwarancja dotyczy Klientów instytucjonalnych oraz nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i/lub uszkodzeń wynikających z winy obsługi.